چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو
سرخط خبرها

متا ساخت یک شبکه اجتماعی مستقل برای اشتراک‌گذاری متن را تأیید کرد

  • کد خبر: ۱۶۰۷۴۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
متا ساخت یک شبکه اجتماعی مستقل برای اشتراک‌گذاری متن را تأیید کرد
پس از اینکه ماه گذشته شایعاتی مبنی بر راه اندازی رقیب توییتر توسط شرکت متا منتشر شد، این موضوع حالا اساساً توسط متا تایید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - به گفته متا، این شرکت در حال بررسی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مستقل برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های متنی است. این شرکت معتقد است که فرصتی برای فضایی جداگانه وجود دارد که در آن سازندگان و شخصیت‌های عمومی بتوانند به‌روزرسانی‌های به موقع درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند.

یک محقق اپلیکیشن به نام الساندرو پالوزی تصاویری از پلتفرم در حال توسعه را در توییتر به اشتراک گذاشت و این شبکه اجتماعی جدید را «اینستاگرام برای افکار شما» نامید که بسیار شبیه توییتر خواهد بود.

در حال حاضر، ایده اصلی این شبکه اجتماعی جدید این است که می‌توان در آن افکار خود را از طریق پست‌های متنی به اشتراک بگذارند، و می‌توان سایر کاربران را دنبال کرد تا هر زمان که چیزی جدید ارسال می‌کنند، از آن‌ها مطلع شد. همانند توییتر، پلتفرم متا دارای محدودیت کاراکتر نسبتاً سختگیرانه‌ای است که در حال حاضر گفته می‌شود حدود ۵۰۰ کاراکتر است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->